Javítás


Mint minden elektronika, a lakásriasztó elemei is elromolhatnak. Mivel a riasztó túlnyomórészt „némán” teszi a dolgát, valós betörés, riasztási esemény ritkán fordul elő, a meghibásodás is nehezebben vehető észre, mint egy háztartási gépen, vagy
szórakoztató elektronikai cikk esetében.Ezért alapvető fontosságú, hogy rendszeresen, legalább félévente végezzen próbariasztást – ha távfelügyeleti szolgáltatása is
van, a diszpécserekkel egyeztetve, és évente, legfeljebb kétévente az egész rendszert vizsgáltassa át szakemberrel, vagy kössön karbantartási szerződést.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lakás körülményeiben, a berendezésben, bútorozásban történt változás befolyásolja a riasztó működését is. Ezért ilyen esetekben is érdemes szakembereink tanácsát, segítségét kérni.

Ügyfeleink telefonon, faxon, e-mailben jelenthetik be a rendszer meghibásodását. Kérjük mondja el, vagy írja le a tapasztalt hibajelenséget! Helyszíni javítás esetén munkatársunk időpontot egyeztet Önnel. A bejelentett hibák kijavítását a bejelentés
sorrendjében, lehetőségeinktől függően végezzük el. A garanciális és karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink elsőbbséget élveznek.